pátek 26. prosince 2014

Sanyo Xacti VPC-CA100

30. 11. 2011

Koupil jsem novou kamerku:

Sanyo Xacti VPC-CA100

Je to nástupce mé oblíbenkyně VPC-CA65, té co se mi pokazila. Má malinko horší ergonomii a lepší některé parametry (např. rozlišení) a funkce (má navíc např. sekvenční snímání). Snad bude sloužit alespoň tak jako ta bílá VPC-XCA65. Jo a mám ji fakt v té hrozné fialovo-bílé barvě - jinou už neprodávají :(. Stála 4303Kč s DPH, což je myslím slušné.


Bohužel Sanyo koupil Panasonic, tak je to asi poslední model tohoto tvaru a vlastností. Ono je to asi ale jedno, další kamerku už asi kupovat nebudeme, bude se používat ta v mobilu.

Technické parametry: http://sanyo.com/xacti/english/products/vpc_ca100/spec.html

Pro:

Poměrně kvalitní video i fotky, výkonný blesk těsně u objektivu nedělá velké stíny, poměrně široká možnost nastavování všech klíčových parametrů fotografování i videa.
Vodotěsnost (do 3m), odolnost a skladnost.
Vyhovuje mi základní - "pistolová" koncepce držení, proto jsem si kamerku vybral (měl jsem VPC-CA65 a byla skvělá).

Proti:

Hnusná barva krytu (fialovo-růžová)
Horší ergonomie ovládání v porovnání s VPC-CA65 (tlačítka pro nastavování jsou ukryta na rukojeti pod displejem, musí se ovládat víceméně po paměti, jsou "za rohem" od displeje, dá se ale na to postupně zvyknout). Starší VPC CA65 byla ale v tomhle podstatně lepší, prakticky celé ovládání bylo přístupné zezadu u spouští a obě (foto a video) spouště se lépe používaly. U VPC CA65 se dalo vše ovládat jednou rukou, taky je potřeba ruce dvě. Nevím proč měnili dobré ovládání za podstatně horší.
Hůř přístupná SD karta (musí se vyndat akumulátor, mám strach, že jej někde v přírodě ztratím).

#videokamery
 

Žádné komentáře:

Okomentovat