pátek 26. prosince 2014

Opravená Sanyo XACTI CA65

27. 1. 2012

Tak jsem si nechal opravit starou dobrou kamerku Sanyo Xacti VPC CA65. Stálo to sice skoro stejně, jako ta nová CA100, ale pro mne je její ovládání o tolik ergonomičtější, že jsem za to nakonec ty peníze dal.

Od té doby, co mám CA100, tak jsem ji využíval tak v 1/5 - 1/10 situací, kdy jsem neváhal vytáhnout CA65. Možná je to i tím, že teď mám docela slušný foťák a kamerku na svém telefonu (Samsung Galaxy SII), ale myslím si, že hlavní příčinou bylo to horší, méně pohotové, ovládání.

Jinak ta oprava spočívala ve výměně plochého kablíku k displeji a stála neuvěřitelných 3756Kč. Možná se jim do opravy nechtělo a chtěli mne odradit cenou, nevím. Dělali mi jí ve firmě Abax, nikdo jiný to nechtěl opravit. A to mi ještě fakturovali o 500 Kč víc, než jsem jim schválil. Až na tu cenu se zdá být Abax docela dobrý, kamerku skutečně spravili a nic na ní přitom nepoškodili. Doufám, že kamerka bude skutečně dál vodotěsná (to byla jediná podmínka, kterou jsem si vymínil při schválení té šílené ceny opravy).


Na obrázku je vpravo opravená CA65, vlevo nová CA100.

#videokamery
 

Žádné komentáře:

Okomentovat