středa 24. prosince 2014

Poštovní Kocourkov

Tak jsem měl zase jednou po čase zážitek s Českou poštou.
Objednal jsem si (na e-shopu Zoneru) nějaké knížky. Objednávka měla dodací adresu do firmy. Pošta po cestě poškodila obal balíčku.

Začaly se pak dít věci:

  1. Pošta odmítla balíček doručit, prý když je poškozený, tak adresát musí na poštu to vyřídit. Vůbec nechápu, proč by měl adresát být povinen řešit problémy, které si pošta způsobila sama.
  2. Rozhodl jsem se ale, že se na poštu přeci jen vypravím - jiná možnost byla jen balíček nepřevzít a oni by jej pak poslali zpět. Připadalo mi to poněkud zbytečné, tak jsem si pro balíček došel.
  3. Paní u přepážky mi nechtěla balíček vydat, neboť jsem s sebou neměl razítko. Prý jedině s razítkem, nebo s plnou mocí.
  4. Zeptal jsem se paní, jestli jako jednatel firmy opravdu nemohu převzít zásilku, která byla adresována na dobírku do firmy na mé jméno.
  5. Paní to vyřešila poněkud překvapivě: dala mi vyplnit papír, že já jako jednatel zplnomocňuji sám sebe převzetím zásilky. Naštěstí netrvala na tom, že i na tomhle papíře musí být razítko - i když tam na to byla kolonka.
  6. Pak jsem ještě musel podepsat papír, že nebudu na poště vymáhat náhradu škody, zaplatit dobírku a konečně jsem si mohl ty knížky odnést.

Někdy už nemůžu uvěřit, jak se některé firmy chovají, hlava už to nebere.

Žádné komentáře:

Okomentovat