pátek 26. prosince 2014

Překlad manuálu Open9X z francouzštiny do angličtiny

 23. 8. 2012

Překlad manuálu Open9X z francouzštiny do angličtiny
aneb: Jak jsem se stal překladatelem z francouzštiny do angličtiny


Tomu bych nikdy nevěřil, že k tomu může dojít. Nouze naučila Dalibora housti...

Na jedné ze svých RC vysilaček (Flysky TH9) jsem si nechal nahrát open source firmware Open9X. Protože "programování" vysílačky je s tímto FW hodně odlišné od běžných zvyklostí, hledal jsem nějaký návod. Nakonec jsem zjistil, že existuje jen ve francouzštině. Nikde jsem nenašel anglickou verzi.

Takže jsem se stal autorem anglického překladu manuálu Open9X. Já, který neumí pořádně ani anglicky a francouzsky ani slovo. Ale nikomu jinému se do toho evidentně nechtělo.

Dokonce je teď ten můj překlad ke stažení na oficiálním webu Open9X.  Holt zázraky vědy a techniky (Google Translator)...

Na našem modelářském blogu jsem o tom napsal článeček:

http://modylky.trojankovi.cz/#param=id_229

#open9x

#modýlky

Žádné komentáře:

Okomentovat