úterý 18. října 2016

Svévole Googlu + ?

Tak jsem zase narazil na podivné chování G+.

Na webu HobbyKingu jsem našel zajímavý vysílač, kompatibilní s AFHDS 2A. Tak jsem chtěl zveřejnit odkaz. Vše probíhalo normálně, po odeslání příspěvek nenávratně zmizel.

Patrně zafungoval některý ze šmírovacích mechanismů Googlu a usoudil, že se jedná z nějakého důvodu o nevhodný obsah. Nevím, jestli nemám očekávat od Googlu zablokování účtu bez upozornění či nějaký podobný krok. Bylo byto v jejich arogantním stylu.

Update: Tak, jak mne upozornil v komentáři na G+ Miroslav Kučera, ten můj příspěvek je už vidět. Čím to bylo netuším. 

Update II: Tak teď zase zmizel ilustrační obrázek. Už to neřeším, G+ si dělá co chce a nedává žádné informace o tom proč. 

Update III: Teď už zmizel obrázek i z tohoto příspěvku. Za tohle ale zřejmě nemůže Google+, je to patrně důsledek spuštění nového webu HobbyKingu (mimochodem: téměř nefunkčního) . Tak jsem sem pokusně dal nový odkaz na obrázek na web HK.  Uvidím, jak dlouho vydrží.

Žádné komentáře:

Okomentovat